Array
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

איך מכינים בבית ביסלי פיצה בריא

מאת נטע ליבנה
איך מכינים בבית ביסלי פיצה בריא

הכנתי בבית ביסלי פיצה שזה הדבר הכי קל שיש בעולם. ויש בה הרבה פחות קלוריות, נתרן ושומן מהגירסה הקנויה,איך מכינים בבית ביסלי פיצה בריא ולמה לא עשיתם את זה עד עכשיו?

יש לי קטע אמיתי עם חטיפים קראנצ'ים, טוב למי לא? זה הדבר שאני הכי אוהבת לנשנש בעולם ולמזלי הטוב הבן שלי יצא העתק מושלם שלי בקטע הזה. תנו לנו ביסלי, נאצ'וס, תפוצ'יפס כל דבר שעושה קראנצ' אנחנו בעניין.

רק מה? כדיאטנית קצת קשה לי לשחרר לגמרי ולאפשר אכילת חטיפים יום יומית לעצמי ובעיקר לילד שלי. מי מאיתנו לא הפך חבילת ביסלי ותפס את הראש מאורך רשימת הרכיבים, כמויות השומן והנתרן? טוב אולי לכם זה פחות הפריע אבל לי זה ממש קשה.איך מכינים בבית ביסלי פיצה בריא

אז החלטתי להכין בבית! כמה קשה זה? ממש לא, כל העניין מהתחלה ועד הסוף לוקח חצי שעה וזה כולל את הזמן בתנור ואת זמן בישול הפסטה. כן, אני מכינה את הביסלי מפסטה. פשוט מבשלת אותה לפי הוראות היצרן, מסננת, מוסיפה שמן ותבלינים ואופה בתנור. אין טיגון אין חומרים משמרים ואני שולטת לגמרי בכמויות השמן, הסוכר והמלח.

איך מכינים בבית ביסלי פיצה בריא

עכשיו כבר פרסמתי את המתכון באינסטגראם וברשתות החברתיות ושם כמובן שהטרילו אותי עם "מה בריא בפסטה", "פסטה זה פחמימה ריקה" ועוד שלל הברקות. אז רגע מתעקבת על הנושא כי אולי גם לכם יצא לשמוע שפסטה היא השטן. לדעתי פסטה היא אחלה פחמימה. פסטה טובה עשויה מרכיב אחד קמח סמולינה (דורום) והיא לא מעובדת ובעיני נחשבת לרכיב מצויין להוסיף לתזונה (כל אחד והתפריט שלו כמובן). כן יש הבדל בין סוגי הפסטות על המדף וישנם מוצרים שלא היתי מכניסה הביתה.

פסטה (יבשה) טובה תהייה כמו שכתבתי מורכבת מרכיב אחד בלבד, קמח סמולינה ותכיל מינימום 14 גרם חלבון לכל 1;00 גרם פסטה יבשה, בעיני זה כלל אצבע לבחירת פסטה. כשיש יותר מרכיב אחד ברשימת הרכיבים או שהפסטה מכילה פחות מ-13 גרם חלבון ל-100 גרם מוצר הפסטה פחות עדיפה ועדיין גם אם תכינו מפסטה כזו את הביסלי פיצה זה יהייה עדיף על הגירסה הקנויה בסופר.

יאלה לכו להכין ואל תשכחו לחזור ולספר איך יצא בפייסוש או באינסטוש.
רוצים להשאר מעודכנים ולקבל הודעה כל פעם שעולה מתכון חדש? לחצו כאן להרשמה חינמית לבלוג (אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת, אבל למה לכם?)
אם בא לכם לקבל גישה מיידית לסדנה הדיגיטאלית "4 מפתחות לאורח חיים בריא" אתם מוזמנים ללחוץ פה לכניסה מיידית לסדנה.

איך מכינים בבית ביסלי פיצה בריא

מצרכים

  • 250 גרם פסטה יבשה (אני השתמשתי בראוטה די קארו)
  • 1 כף שמן
  • 3 כפות תבלין לפיצה (אני הכנתי מתערובת ביתית)

הוראות הכנה

  1. מבשלים את הפסטה לפי הוראות היצרן.

  2. מסננים את הפסטה ומעבירים לתבנית מרופדת בנייר אפייה.

  3. מזלפים שמן ומערבבים היטב.

  4. מפזרים מעל תבלין לפיצה ומערבבים כך שכל הפסטה תהיה מכוסה בתבלין.

  5. אופים על 180 מעלות 20-25 דקות או עד שהפסטה מזהיבה.

  6. מצננים היטב לפני שמגישים או אורזים בשקית זיפ לוק.

בטח יעניין אתכם גם

השאר תגובה






This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.