[bws_google_captcha]
דייסת שיבולת שועל שכולם אוהבים

דייס זה הפאסט פוד של ארוחות הבוקר בחורף! אפשר להכין אותה בסיר בחמש דקות או לתקתק אותה במיקרו. משדרגים אותה עם תוספות שאוהבים ומקבלים ארוחת בוקר זריזה מחממת וסופר טעימה.דייסת שיבולת שועל שכולם אוהבים

אתם לא חייבים להכין לעצמכם דייסה רק בבוקר, למרות שזה הופך את ארוחת הבוקר לסופר כיפית וטעימה, אפשר לאכול דייסה גם כנישנוש במהלך היום או כארוחת ערב. מודה שעד שליאו נולד כמעט ולא אכלתי דייסות, זה תמיד הזכיר לי את ארוחת הבוקר הצבאית. אבל מאז שהתחלתי להכין לליאו דייסות ולשדרג אותן עם פירות כיפים וטעמים מקפיצים, התאהבתי וזה לגמרי הגו טו שלי בימים קרים.דייסת שיבולת שועל

עכשיו, מה הטריק בלהכין דייסה טובה? הייחסים!! כן, מה שחשוב זה הייחס בין הנוזל לשיבולת השועל שנשאר אותו דבר בין אם אתם מכינים את הדייסה משיבולת שועל גסה או קוואקר מהיר להכנה. כל עוד תשמרו על יחס נכון תצא לכם דייסה נהדרת שהיא בסיס מושלם לארוחה מזינה.

אז מה היחס לדייסת שיבולת שועל מושלמת?

למרקם סמיך ודביק נשמור על יחס של 1 שיבולת שועל ו-1 ו-1/2 נוזל. שזה בעיני היחס המושלם, אבל אם תשאלו את הבן החמוד שלי הוא יגיד שהוא מעדיף את הדייסה שלו יותר נוזלית (איך ילד בן 4 יודע מה זה נוזלית, רק אלוהים יודע חחחח) אז כשאני מכינה לו אני שמה 2 יחידות נוזל על כל יחידת שיבולת שועל.

אני הכי אוהבת להכין את הדייסה שלי במהירות ומשתמשת תמיד בקוואקר מה שמקצר משמעותית את זמן הבישול. אבל אפשר להשתמש גם בשיבולת שועל גסה, בדיוק באותו יחס ולהעריך בדקה את זמן הבישול.

וכן, כתבתי זמן הבישול, כי אני בדרך כלל מבשלת בסיר. אבל אתם יכולים בכיף לקצר עוד יותר את תהליך הבישול ולהכין את הדייסה במיקרו, זה יוצא מושלם בדיוק באותה מידה.דייסת שיבולת שועל

לגבי התוספות, אני מעדיפה את הדייסה שלי עם פירות טריים וקצת אגוזים אבל אפשר לשחק עם טופינגס שאוהבים. ליאו אוהב את הדייסה שלו נקייה בלי שום ממתיק, אני ממש אוהבת פירות ומייפל. אז באמת שמילת המפתח פה היא לשחק עם זה איך שאוהבים ולשדרג לטעמכם האישי.

בהערות של המתכון יש המון הצעות שידרוג שווה לגלול עד הסוף ולגוון בהכנה.

מחכה לראות את הדייסות שלכם, אל תשכחו לתייג אותי בתמונות שלכם באינסטוש ובפייס!!

רוצים להשאר מעודכנים ולקבל הודעה כל פעם שעולה מתכון חדש? לחצו כאן להרשמה חינמית לבלוג (אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת, אבל למה לכם?).

דייסת שיבולת שועל שכולם אוהבים

מספר מנות 2 מנות

מצרכים

לבסיס הדייסה

  • 1 כוס קוואקר או שיבולת שועל
  • 1 ו-1/2 כוסות חלב איזה שאוהבים
  • 1 כפית קינמון

תוספות

  • 1 בננה פרוסה דק
  • 1/4 כוס אוכמניות או תותים קצוצים
  • 1 כפית אגוזים קצוצים
  • 1 כפית שבבי קוקוס קלוי
  • 1 כפית מייפל

הוראות הכנה

  1. מכניסים לסיר חלב, קוואקר וקינמון. מחממים על אש בינונית ומערבבים תוך כדי שהדייסה מתחיל להסמיך.

  2. מנמיכים את האש ומבשלים עוד שתי דקות.

  3. מחלקים את הדייסה לשתי קערות ומפזרים מעל תוספות שאוהבים.

הערות

  • לבישול במיקרו - מערבבים את כל חומרי הבסיס בכלי חסין חום ומכניסים למיקרו לחצי דקה כל פעם, בין לבין מוציאים ומערבבים. אצלי מספיקה דקת בישול, אבל זה מאוד תלוי בעוצמת המיקרו אז ממליצה להתחיל בפולסים עד שמגלים מה משך הבישול האופטימאלי אצלכם במיקרו.
  • לגבי התוספות אפשר לגוום עם איזה פירות שאוהבים!
  • אפשר להוסיף גם קוקו ניבס או שוקולד צ'יפס לגירסה יותר מפנקת ומתוקה.
  • אם בא לכם דייסה יותר שוקולדית, אפשר להוסיף כף קקאו לבסיס הדייסה לפני שמתחילים לבשל.

 

**פוסט בשיתוף קוואקר

דייסת שיבולת שועל

בטח יעניין אתכם גם

השאר תגובה