[bws_google_captcha]

סיגר פטה אפוי ממש כמו ביוון

מאת נטע ליבנה
סיגר פטה אפוי

בשבועות האחרוים אני ממש מכורה לסיגרים! יותר ממה שאני מכורה לזה, ליאו מכור לקראנצ', וזה הדבר הכי חמוד שיש בעולם, תסמכו עלי. אז לכבוד שבועות החלטתי ללכת על גירסה חלבית של סיגר פטה אפוי ממש כמו ביוון.סיגר פטה אפויסיגר פטה אפוי

עכשיו רגע לפני שאתם קופצים, כי הייתם אצלי בסטוריז, לא צריך אייר פריי כדי להכין את הסיגר, הפעם אפיתי אותו בתנור וזה עבד מעולה! אפילו התקבל קראנצ' מושלם שהחזיק גם יום אחרי האפייה.

ההכנה של הסיגרים ממש פשוטה, כל מה שדרוש לקנות מראש זה את עלי הסיגר שאפילו לא דורשים הפשרה מראש, פשוט מוציאים מהפריזר תוך כדי שמכינים את המלית ואפשר להשתמש בהם בקלות אם אין לכם עלי סיגר, אתם לגמרי יכולים להשתמש בפילו, רק שזה ידרוש מכם הפשרה לילה מראש במקרר.סיגר פטה אפויסיגר פטה אפוי

אם אתם מתכננים להגיש את הסיגרים בערב החג, אני ממש ממליצה להכין אותם מראש מינוס האפייה ולשמור המקרר. אפשר להכניס לתנור שעה לפני שהאורחים מגיעים. למרות שגם הגירסה האפויה נשמרת היטב במקרר היא רק דורשת חימום לאקסטרא קראנצ'.

כבר הסגרתי את עצמי ואתם מבינים שאני מכינה את הסיגרים גם בימי חול, ליאו עף עליהם לארוחת ערב ואפשר גם לארוז אותם יום אחרי לגן או לעבודה.

מחכה לשמוע איך יצא לכם בפייסוש או באינסטוש.
רוצים להשאר מעודכנים ולקבל הודעה כל פעם שעולה מתכון חדש? לחצו כאן להרשמה חינמית לבלוג (אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת, אבל למה לכם?)
אם בא לכם לקבל גישה מיידית לסדנה הדיגיטאלית "4 מפתחות לאורח חיים בריא" אתם מוזמנים ללחוץ פה לכניסה מיידית לסדנה

סיגר פטה אפוי כמו ביוון

מספר מנות 8 סיגרים

מצרכים

  • 8 עלי סיגר

למלית

  • 200 גרם פטה 5%
  • 1/4 כוס חלב
  • 1 ביצה
  • 3 כפות פולנטה
  • שמן זית לשימון

להגשה

  • דבש לזילוף מעל
  • 2 גבעולי טימין טרי

הוראות הכנה

  1. מחממים תנור ל-180 מעלות. מרפדים תבנית בנייר פרגמנט ומשמנים בשמן זית.

  2. מכינים את המלית: מערבבים את כל מרכיבי המלית למעט השמן זית בקערה, עד לקבלת תערובת אחידה.

  3. מכינים את הסיגרים: מניחים עלה סיגר על משטח עבודה. מניחים כף מלית בחלק התחתון של הסיגר, מקפלים לגליל, סוגרים את הצדדים פנימה כמו מעטפה ואז ממשיכים לגלגל עד לגבלת סיגר מהודק.

  4. מניחים את הסיגרים בתבנית האפייה ואופים 25-30 דקות, מומלץ להפוך את הסיגרים באמצע האפייה לקבלת קריספיות מושלמת.

  5. מגישים עם זילוף דבש ועלי טימין מעל.

הערות

אם החלטתם להכין בעלי פילו, חשוב מאוד לחורר מעט את העלה על מנת לתת לאדים לצאת החוצה תוך כדי האפייה וכדי שהמילוי לא יפוצץ את העלה.

סיגר פטה אפוי

בטח יעניין אתכם גם

השאר תגובה