[bws_google_captcha]
המדריך להכנת סמודי בול

היום מתחיל הסגר השלישי!!! OMG, איך קרה ששוב יש סגר? מה זה אומר בכלל? יש חיסון? הוא עובד? כל אלה שאלות מאוד חשובות, שאני בטוחה שלרובנו אין תשובה לגביהן. מה שלכולנו יש עכשיו, זה מלא זמן פנוי בבית והמון פיתויים במטבח. כדי להקל עליכם את השהייה בבית ואת ההתלבטות הבלתי פוסקת של מה להכין לאכול, הכנתי את המדירך המלא להכנת סמודי בול!!!

המדריך להכנת סמודי בול

מתחילים מבסיס של פירות ומעט נוזל במעבד מזון או בלנדר עוצמתי

מה זה בכלל סמודי בול, ולמה ממש כדאי לכם להכין אותו? סמודי בול הוא בעצם שייק פירות סופר סמיך וטעים שמגישים בקערה עם תוספות. אפשר גם לקרוא לו קערת גלידת פירות משודרגת שכל אחד יכול להכין בבית, ולאכול כשבא לו משהו טעים, מזין ובריא.

המדריך להכנת סמודי בול

התוספות עושות את ההבדל!! הקרמבולה מההורים שלי במושב

מה כדאי לכם לדעת לפני שאתם הופכים את הסמודי בול לארוחת הבוקר, הצהריים והערב שלכם? לאכול פירות זה באמת בריא! הם מכילים כמות גבוה של ויטמינים ומינראלים ואפילו סיבים תזונתיית. אמאמאמ גם לאכול יותר מדי פירות זה לא הכי מומלץ, בעיקר אם אתם מנסים לרדת במשקל, וזה לפני שבכלל התחלתי לדבר על התוספות חחח.

 

 

אז סמודי בול ביום, לגמרי סבבה!!! מעבר לזה יכול להיות קצת בעייתי אם אתם לא מאזנים ומקזזים את הפירות בהמשך היום.

אז יאלה בוא נכין סמודי בול!!!

–  הדבר הראשון שחשוב לדעת זה שאת הסמודי בול חייבים להכין מפירות קפואים! אחרת לא תקבלו את המרקם הקרמי והסמיך שעושה את כל העניין לכל כך טעים וכיפי לאכילה. ותאמינו לי שלאכול שייק בכפית זה לא להיט, ליאו ניסה ולא נהנה בכלל. אני אוהבת לקנות פירות קפואים ולשמור בפריזר, שיטת ההקפאה שומרת על הפוטנטיות של הויטמינים והמינראלים הכי טוב שאפשר. אבל לגמרי אפשר לחתוך פירות ולהקפיא במנות מדודות בשקיות זיפ לוק (זה גם חוסך זמן).

–  סמודי בול טוב יהייה סמיך ויציב, מה שאומר שצריך להוסיף פנימה ממש ממש מעט נוזל. כדי לטחון פירות קפואים עם מעט נוזל צריך להשתמש במעבד מזון חזק או בבלנדר ייעודי לסמודיז כמו הפאור נוטרי נינג'ה (דגם cb103 שלי יש בבית), שהוא ממש חיית עבודה וחוסך את המעבד מזון המסורבל. יכול להיות שתצטרכו לשחק קצת עם כמות הנוזלים, ברמת הכף שתיים. אל תתפתו להוסיף יותר מכף נוזל כל פעם אם אתם לא מגיעים למרקם הרצוי. קצת סבלנות ועוד כמה פולסים יכולים לעשות את העבודה גם עם מעט נוזלים.

– הפירות הם המיין איבנט, אבל הטופינגז (תוספות) הן השידרוג שהופך את כל החגיגה לקראנצ'ית ומשמחת. אגוזים ושקדים קצוצים, פולי קקאו אורגנים, שבבי קוקוס יבש, פירות יבשים וטריים, בגדול תבחרו מה שאתם הכי אוהבים ויעשה לכם כיף בפה ובבטן.

– שימו לב ליחסים במתכון ושחקו איתם איך שבא לכם. אני הכי אוהבת שהבסיס של הפירות הוא בננות, אבל באמת שכל עוד ששומרים על היחס פרי נוזל אפשר להשתמש בכל פרי שאוהבים. לגבי הנוזל, אני השתמשתי בחלב שקדים, אבל אפשר לגמרי להחליף בכל נוזל אחר שאוהבים, אפילו ביוגורט אם רוצים סמודי יותר עשיר וכבד.המדריך להכנת סמודי בול

מחכה כבר לשיתופים שלכם של תמונות הסמודי המעולים שהכנתם ולרעיונות ושדרוגים שעשיתם בבית. אל תשכחו לתייג אותי באינסטוש, זה הכי משמח אותי.

רגע לפני שאתם רצים למטבח, מזכירה לכם שהקבוצה "שורדים את הסגר עם נטע", פתוחה לכולם, חינמית ומחכה לכם בפייסוש עם מלא טיפים בריאים שיעזרו לעבור את הסגר בסבבה.

בואו נתחיל!!!

המדריך להכנת סמודי בול

מספר מנות 1 סמודי בול

מצרכים

לסמודי

  • 1 כוס קוביות בננה קפואות כבננה גדולה חתוכה וקפואה
  • 1/2 כוס אוכמניות קפואות
  • 1/4 כוס חלב שקדים או כל חלב אחר שאוהבים

טופינגז

  • 1 קרמבולה פרוסה דק
  • 5 שקדים טבעיים קצוצים
  • 2 כפיות פולי קקאו קוקו ניבס
  • 1 כפית חמאת בוטנים
  • מעט שבבי קוקוס ממש פיזרתי 3-4 מעל

הוראות הכנה

  1. מכניסים למעבד מזון או בלנדר עוצמתי את כל מרכיבי הסמודי וטוחנים עד לקבלת מרקם חלק וקרמי. אם ממש קשה לכם להגיע למרקם, אתם יכולים להפסיק כל 30 שניות, לגרוף את הפרורים מהדפנות ולהמשיך לטחון. אפשר גם להוסיף כף או שתיים של נוזל.

  2. מעבירים את הסמודי לקערה ומשטחים יפה עם גב של כף.

  3. מסדרים את הטופינגז מעל ומגישים מיד.

בטח יעניין אתכם גם

השאר תגובה