[bws_google_captcha]
חטיף פיצוחים ושוקולד

אין גאוני כמו חטיף פיצוחים ושוקולד!! לא תקשיבו אני מכינה כבר שנים עוגיות פיצוחים כי בואו מדובר בגרעינים ומייפל שעוברים אפייה והופכים לעוגיה קראנצ'ית וממכרת. אבל להוסיף להם שוקולד ומעט מלח שידרג את העוגיות האלה פלאים.

אני רוצה לכתוב לכם שמדובר בחטיף בריא ואכן החטיף הזה מאוד בריא אבל אין לו שום קשר לדיאטה או ירידה במשקל. מדובר על חטיף מאוד עשיר בשומן, שומן בריא ועדיין שומן שמגיע מהפקאנים והזרעים/גרעינים.חטיף פיצוחים ושוקולד

ובכל זאת בין שלל האופציות המתועשות שיש היום בשוק, להכין בבית חטיף פיצוחים ושוקלד הוא לגמרי הבחירה שלי וצריך להיות גם שלכם. וכמו תמיד כל עוד אנחנו מקפידים לאכול ממנו במידה אין שום בעיה גם עם החטיף הסופר שומני הזה. ודווקא עכשיו רגע לפני שמתחילים להכין שלל עוגיות למשלוחי המנות המתכון הזה חייב להיות לכם בראש. כי מה יותר כיף מחטיף פיצוחים ושוקולד במשלוח המנות שאתם מכינים ושולחים.חטיף פיצוחים ושוקולד

ורגע של רצינות מהדיאטנית שאני: פיצוחים טבעיים ללא תוספות עדירות של מלח הם נינוש סופר בריא. הם עשירים בחומצות שומן חד בלתי רוויות שידועות ביכולתן להפחית את רמות הכולסטרול הרע בגוף ולעלות את רמות הכולסטרול הטוב בדם. בנוסף הן עשירות בסיבים תזונתיים וויטמינים ומינראלים. כך שמבחינתי אין על פיצוחים טבעיים. הבעיה היא שרובנו התרגלנו כבר מזמן לצרוך פיצוחים שמגיעים מומלחים מאוד ואפויים כך שהם מאבדים מערכם התזונתי הגבוה. במתכון הזה אנחנו משתמשים בפיצוחים טבעיים בלבד ומייפל טבעי, אין פה סוכר מוסף או טונות של חומרים משמרים שתמצאו בחטיפים וממתקים קנויים.

מבחינתי אכילה צריכה להיות מהנה ולא רק מזינה. ברגע שאני מצליחה לשלב בין הנאה מהאכילה ומזון מזין מבחינתי מדובר במתכון מנצח. אז חטיף פיצוחים ושוקולד הם לגמרי אחד כזה שקל נורא להכין, כיף לאכול ועדיין יודעים שאנחנו מכינסים לגוף שלנו מזון טבעי וטוב.

יאלה רוצו להכין ואל תשכחו לחזור ולספר איך יצא!
הכנתם ונהנתם אל תשכחו לחזור ולספר איך יצא בפייסוש או באינסטוש.
רוצים להשאר מעודכנים ולקבל הודעה כל פעם שעולה מתכון חדש? לחצו כאן להרשמה חינמית לבלוג (אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת, אבל למה לכם?)
אם בא לכם לקבל גישה מיידית לסדנה הדיגיטאלית "4 מפתחות לאורח חיים בריא" אתם מוזמנים ללחוץ פה לכניסה מיידית לסדנה.

חטיף פיצוחים ושוקולד

מצרכים

  • 100 גרם שומשום
  • 50 גרם גרעיני חמניה
  • 50 גרם גרעיני דלעת
  • 60 גרם פקאנים קצוצים
  • 1/4 כוס מייפל טבעי
  • 1 קורט מלח
  • 150 גרם שוקולד מריר

הוראות הכנה

  1. מחממים תנור ל-170 מעלות ומרפדים תבנית בנייר אפייה.

  2. מערבבים בקערה את כל המרכיבים למעט השוקולד.

  3. מעבירים את התערובת לתבנית ומשטחים למלבן בעובי אחיד של כ-1 ס"מ.

  4. אופים בתנור 20 דקות או עד שמזהיב.

  5. מצננים היטב.

  6. ממיסים את השוקולד במירו בפולסים של 30 שניות ומערבבים בין לביןעד לקבלת שוקולד מבריק נוזלי.

  7. יוצקים את השוקולד על הדיסקית הקרה ובעזרת לקקן משטחים אותה על כל הדיסקית.

  8. מפזרים מעל מעט מלח מלדון או מלח גס.

  9. מצננים במקרר ללפחות 10 דקות או עד שהשוקולד מתקשה.

  10. מוציאים מהמקרר וחותכים לפיסות בגודל רצוי אפשר גם לקוביות בעזרת סכין חדה.

בטח יעניין אתכם גם

השאר תגובה