[bws_google_captcha]
לביבות ירקות שילדים אוהבים

הבלוג שלי עבר המון תהפוכות בשנה האחרונה, אני מרגישה שלאט לאט הוא מתגבש והופך להיות חלק ממני. כשהתחלתי לעלות לכאן מתכונים, לא ידעתי למה אני בדיוק עושה את זה. היו לי מיליון רעיונות בראש והחלטתי שאם אני אמשיך לחשוב עליהם, הם ישארו שם לנצח וכלום לא יצא לפועל.

אז ערב אחד אחרי שישבתי עם נטלי לקפה, פשוט עשיתי מעשה ופתחתי את הבלוג. לכאורה שום דבר מיוחד, המשך ישיר לבלוג שהיה לי באנגלית ולקטגוריית מתכונים לתזונה נכונה באתר הדיאטנית שלי, ועדיין הרגיש לי כל הזמן שלבלוג אין אופי. התמונות היו יפות, המתכונים מושלמים (בעיני) אבל שום דבר שאין בעוד מיליון בלוגים אחרים ברשת.לביבות ירקות שילדים אוהבים

בשבועות האחרונים זה מרגיש אחרת. אני שמה לב שהבלוג הפך להיות הרבה יותר מסתם בלוג מתכונים, יש פה תוכן איכותי, מידע שכל הורה או אדם שרוצה לחיות בריא יכול לקחת ולישם בקלות. המתכונים הפכו יותר פשוטים, נגישים והכי חשוב בריאים  ועם ערך מוסף.

סוף כל סוף אני מביאה את עצמי לידי ביטוי, כמתכונאית, דיאטנית והכי חשוב אמא. כן, יש המון בלוגי מתכונים בריאים, אבל תאמינו לי (ובדקתי) שאין יותר מדי דיאטניות עם אג'נדה של קידום אורח חיים בריא שכותבות בלוג מתכונים. אז שלום, אני נטע והצלחתי לזקק את הסיבה שבגללה פתחתי את הבלוג, אני רוצה להראות לכם כמה קל לחיות בריא, להכין אוכל טוב ומזין בבית בקלות והכי חשוב לא לסבול תוך כדי.לביבות ירקות שילדים אוהבים

אני לא הולכת לקדם דיאטה כזו או אחרת, אני לא מאמינה בזה בכלל. אני אקדם יותר ויותר רעיונות שיעזרו לכם לאמץ הרגלים לחיים בריאים ומאושרים. בקרוב יתווספו קטגוריות נוספות לבלוג. אני מתכוונת להפוך את הבלוג לקצת יותר מבלוג מתכונים. זה הזמן להזמין אתכם לקהילת הפייסבוק שלי אתגר 10 השבועות ולעמוד האינסטגרם (שהולך גם כן לעבור מתיחת פנים בקרוב).לביבות ירקות שילדים אוהבים

ועכשיו הסיבה שלשמה התכנסנו פה, לביבות ירקות שילדים אוהבים ותכלס גם מבוגרים. תאמינו לי שאין מתכון יותר קל מזה, מגרדים קישוא וגזר, מוסיפים פלפל קצוץ ותירס מקופסה, קצת כוסברה ופטרוזילה, ביצים ומלח ומטגנים בספריי שמן. כן, זהו! אתם במרחק של פחות מעשרים דקות מהלביבות הכי עשירות וטעימות שטעמתם לאחרונה.

הרעיון להכין לביבות ירקות עלה לי אחרי שמישהי כתבה לי באינסטוש שהיא עפה על הקרפים הירוקים ואיזה כיף שהכנסתי תרד למתכון שהילד שלה חיסל. איך הייתי שמחה לכתוב לכם שאני אמא מצטיינת ואין ארוחה בלי ירקות אצלנו בבית. אבל אני לא יכולה, כי זה יהייה שקר! אני משתדלת בחיי, רק שלפעמים החיים קורים ובמקום להכין ארוחת ערב מזינה אני הולכת על הגירסה האמריקאית למנת ירק בצורת פיצה פיתה (קלה).

לאחרונה אני יותר מקפידה ובגלל זה אני מחפשת אופציות מהירות ומזינות, שזה בדיוק הקטגוריה שהליבות ירקות נכנסת אליה. כשהכנתי אותן בפעם הראשונה חשבתי שרק ליאו יאכל אותן, כי עדי לא ממש אוהב ירקות מבושלים, וזה כבר פוסט בפני עצמו שיעלה לפה יום אחד, רק שבמקום שליאו יאכל יומיים שלושה את אותן לביבות, אחותי ואח של עדי הגיעו לביקור וחיסלו אותן.

יאלה רוצו להכין ואל תשכחו לשלוח לי תמונה ולהשאיר תגובה פה למטה, אני מתה על תגובות!

לביבות ירקות שילדים אוהבים

מספר מנות 22 לביבות

מצרכים

  • 1 קישוא בינוני מגורד על פומפיה
  • 1 גזר גדול קלוף ומגורד על פומפיה
  • 1 כוס גרגרי תירס
  • 1 כוס פלפל אדום חתוך לקוביות (כחצי פלפל)
  • 2 כפות כוסברה קצוצה דק אפשר גם פיטרוזיליה
  • 2 ביצים
  • 1/2 כוס קמח
  • 1 כפית מלח
  • ספריי שמן לטיגון

הוראות הכנה

  1. בקערה גדולה מערבבים את הירקות.

  2. מוסיפים את הביצים והמלח ומערבבים עד שכל הבלילה עטופה בביצים.

  3. מוסיפים את הקמח ומערבבים עד לאיחוד.

  4. מחממים מחבת גדולה ומשמנים עם ספריי שמן.

  5. יוצרים לביבות עם כף ומניחים במחבת.

  6. מטגנים את הלביבות מ-2 הצדיים עד שהן מזהיבות.

  7. מגישים חם.

לביבות ירקות שילדים אוהבים

4 comments
0

בטח יעניין אתכם גם

4 comments

זיו 12 במרץ 2020 - 10:47

היי, נראה נהדר. אפשר להוסיף גם תפ"א? או שזה יהרוס את המתכון?

Reply
נטע ליבנה 12 במרץ 2020 - 13:52

אפשר להחליף את הקישוא או הגזר בתפו"א, זה ישנה את המתכון אבל לא יהרוס אותו 🙂

Reply
מג 24 ביוני 2020 - 10:47

היי נטע, תדעי שבתור אמא הבלוג שלך נפלא עבורי אז תודה !
הילדה שלי בת שנה ו3 אבל עדיין לא הוציאה שיניים אז אני הולכת להוריד את התירס מהמתכון אני צריכה לשנות כמויות קמח או משהו שזה עדיין יצא בסדר?

Reply
נטע ליבנה 24 ביוני 2020 - 18:28

הי, איזה כיף לי תודה!!!
אין בעיה להוריד את התירס ואת לא צריכה להחליף בכלום.

Reply

השאר תגובה