[bws_google_captcha]

נאגטס עוף אפויים כמעט כמו של מקדונלדס

מאת נטע ליבנה
נאגטס עוף אפויים כמעט כמו של מקדונלדס

אתמול בערב פתחתי את האינסטוש שלי וגיליתי שהגעתי הגעתי ל-10,000 עוקבים, יעד שהצבתי לעצמי מזמן!!!
לא כולם יודעים אבל להיות בלוגרית זו משרה מלאה לכל דבר ועניין מינוס המשכורת בסוף החודש. זה שעות של מחשבה ושיטוטים ברשתות חברתיות, ניסוי וטעיה של הכנת מתכונים, צילום ועריכה.

אם הייתי מנסה לכתוב את כל מה שאני עושה ביום יום כדי שהבלוג ימשיך לפעול, הייתי צריכה לשבת ולעשות רשימה ממש ארוכה של פעולות שכבר נראות לי ברורות מאליו, אבל הן לא באמת. אני מתה על זה!!! נהנת מכל שניה שאני כותבת, מחפשת וחושבת על רעיונות שיעזרו לכל מי שנכנס לבית שלי (כן הבלוג הוא סוג של בית) למצוא פתרונות מהירים וקלים לאכול בריא וטעים.נאגטס עוף אפויים כמעט כמו של מקדונלדס

רגע לפני שאני שולחת אתכם להכין נאגטס עוף אפויים כמעט כמו של מקדונלדס, אני מצרפת את הפוסט מהפיד שלי היום בבוקר. תודה לכל מי שפה איתי כל יום, תודה על התגובות והלייקים ותודה על העידוד גם כשלפעמים כל מה שבא לי זה לאכול סלט, לא לצלם אותו וללכת לישון 🙂

 

 

 

View this post on Instagram

 

10000 עוקבים!!!!! ⁠ אני מקלידה את המספר ועדיין ממצמצת לראות אם אני לא מדמיינת.⁠ ⁠ לפני 5 שנים ישבתי עם עדי על חוף בתאילנד ואמרתי שבא לי חשבון אינסטגראם עם המון עוקבים, כמו כל הטיילים והמתכונאים שעקבתי אחריהם באותה תקופה. זה היה ממש כמה שבועות אחרי שהוא קנה לי מצלמה ושלח אותי לעשות קורס סטיילינג וצילום.⁠ ורגע לפני שאתם חושבים איזה מתנה רומנטית חשוב להסביר שהמצלמה היתה יותר מתנה בשבילו, כי פשוט נמאס לו לצלם לי מתכונים, שעד אז פרסמתי רק באתר דיאטנית שלי ולפעמים במגזינים כמו לאישה ומנטה.⁠ ⁠ אם תדפדפו ממש אחורה תגלו שהעמוד התחיל באנגלית והיה מקושר לבלוג מתכונים וטיולים שכתבתי אז. באותה תקופה האינסטוש היה היומן זכרונות שלי, היו שם תמונות שלנו ממסיבות, טיולים, החתונה ועוד מלא קישקושים שעשינו. החשבון ואני עברנו כמה גלגולים, התנסויות והמון המון למידות עד שהצלחנו להתהדק ולדייק את עצמינו. תוך כדי נוצר גם הבלוג שלי "המטבח של נטע".⁠ ⁠ אבל תכלס רק אחרי שליאו נולד והתחיל לאכול אוכל אמיתי חוץ מציצי והתחלתי לבשל בשבילו, הבנתי מה אני בדיוק רוצה לספר ולהגיד לעולם. והכי חשוב הבנתי שיש צורך אמיתי של אמהות, אבות ואפילו חברה רווקים למתכונים ורעיונות פשוטים שמתאימים למי שרוצה לחיות בריא, אבל אין לו יותר מדי זמן לבלות במטבח.⁠ ⁠ אני זוכה כל בוקר לקום עם חיוך ולעשות בדיוק מה שאני אוהבת והכל בזכותכם! אז תודה, תודה ושוב תודה❤️⁠ לעוקבים, לחברים שפגשתי תוך כדי ונכנסו לי ללב, לכל מי שעזר לי להיסגר על עצמי ולראות את השביל שלפני ולעדי שעדיין סובל אותי ואת השגעונות שלי?⁠ ⁠ אני יודעת ש-10000 זה רק מספר, אבל בשבילי זה לא רק או עוד יעד שכבשתי. יש פה יותר מ-10000 אנשים ששומעים אותי. 10000 נשמות שלוחצות על לייקים, מגיבות ושולחות לי הודעות שמחממות לי את הלב ולפעמים מכוונות אותי לכיוונים חדשים שלא חשבתי עליהם.⁠ ⁠ אז שוב תודה!!!! תודה שאתם חלק מהעמוד ומהחיים שלי ❤️⁠ תודה שעזרתם לי להגשים חלום קטן שנולד באי רחוק.⁠ מקווה שמפה רק נמשיך לצמוח ולגדול❤️⁠ .⁠ .⁠ .⁠ .⁠ #10000followers #foodil #israeli_kitchen #magazine_food #colormehappy #אוכל #thefeedfeed #il_instagram #יאמי #בריא #טעים #צילוםאוכל #בריאות #israelifood #israelfood #cleaneating #hereismyfood #eatbetter #אורחחייםבריא #beautifulfood #flatlay #המטבחשלנטע #zbmonday137 #gawain_ii #summer #fruit #healthy

A post shared by Neta Livne ♥️ נטע ליבנה (@netalivne) on

ועכשיו לנאגטס!!!

לפני כמה שבועות נתקלת במתכון של טל המהמם לנאגטס עוף כמו במקדונלדס. בחיי שממש, אבל ממש רציתי להכין אותם, אבל הם היו מטוגנים בשמן. אין לי הרבה חוקים קשוחים לגבי בישול בבית בדרך כלל אני ממש זורמת, אבל עד עכשיו הצלחתי להסתדר כל חיי בלי לטגן כלום וממש לא התכוונתי להתחיל עכשיו.

אבל רציתי נאגטס!!! ורציתי שיהיו בריאים, אז החלטתי לחפש אופציה יותר שפויה לנאגטס עוף בלי לפגוע יותר מדי בטעם המקורי. אני שמחה לבשר לכם שהצלחתי לפצח את סוד הנאגטס האפויים בתנור. הוצאתי מגש מהתנור לפני פחות מחצי שעה והוא כבר כמעט חוסל לגמרי!נאגטס עוף אפויים כמעט כמו של מקדונלדס

הפעם בחרתי להכין את הנאגטס משילוב של הודו אדום וחזה עוף טחונים. ההודו האדום עשיר בברזל ואני ממש אוהבת להוסיף אותו לקציצות כדי להעשיר את התפריט היומי שלי ושל ליאו בברזל, אבל אפשר לגמרי להכין את הנאגטס רק עם בשר עוף. אני יודעת שנאגטס אמיתיים מצופים בבלילה ועוברים טיגון עמוק, אני ויתרתי על הבלילה ואפיתי ויצא נהדר וסופר עסיסי.

זה אוכל אצבעות מושלם לילדים ופעוטות שרק עכשיו התחילו לאכול. הם רכים בטרוף מבפנים מעט קריספיים מבחוץ ואין בהם טיפה אחת של תוספת מיותרת כמו הגרסאות המעובדות שקונים בחוץ.

בקיצור סידרתי לכם סופר מתכון לחופש הגדול, כזה שכל ילד ישמח לאכול לארוחת צהריים.

5 from 2 votes
הדפס

נאגטס עוף אפויים כמעט כמו של מקדונלדס

מספר מנות 27 נאגטים

מצרכים

לנאגטס

  • 1/2 קילו חזה עוף טחון
  • 1/2 קילו הודו אדום אפשר חזה עוף במקום
  • 2 כפות שבבי בצל טחונים במטחנת קפה
  • 3 כפיות אבקת שום
  • 2 כפיות חרדל דיג'ון או חלק
  • 1 כף שטוחה מלח
  • 1 ביצה L

לאפייה

  • 3/4 כוס קמח
  • ספריי שמן

הוראות הכנה

  1. מחממים תנור ל-200 מעלות במצב גריל. מרפדים תבנית אפייה בנייר פרמנט.

  2. מכניסים לקערה גדולה את כל מרכיבים הנאגטס ולשים היטב עד שמתקבלת עיסה אחידה.

  3. משמנים את תבנית האפייה המרופדת בספריי שמן.

  4. מניחים בצלחת רחבה את הקמח.

  5. עם ידיים מעט רטובות, יוצרים נאגטסים בגודל של כחצי כדור פינג פונג. מעבירים לצלחת עם הקמח ומצפים כל נאגט בקמח מכל הצדדים ומעבירים לתבנית. חוזרים על הפעולה עד שנגמרת העיסה.

  6. מרססים את הנאגטסים בספריי שמן ומכניסים לתנור ל-25 דקות או עד להזבה. חשוב להפוך את הנאגטס באמצע האפייה על מנת שכל הצדדים יאפו שאופן שווה.

  7. מגישים חם!

לעות מתכונים שילדים אוהבים לחצו פה!!

הכנתם ארטיקים נאגטס עוף אפויים מהבלוג?
אל תשכחו לתייג #המטבחשלנטע באינסטוש או לשלוח לי תמונה, כדי שאוכל לשתף בסטוריז שלי!!

5 comments
0

בטח יעניין אתכם גם

5 comments

עדי 18 ביולי 2020 - 13:36

היי נטע נראה מושלם!!!
יש מצב לתחליף לתרסיס שמן? אין לי כרגע ורוצה להכין?
תודה!

Reply
נטע ליבנה 19 ביולי 2020 - 7:44

הי עדי,
כן!! את יכולה להבריש את הנאגטס עם שמן

Reply
נופר 11 בספטמבר 2020 - 13:08

5 stars
כבר בתנור!
שאלות כלליות (ולפעם הבאה):
1. מה ההבדל בין הודו אדום להודו "רגיל"?
2. אם אין לי שבבי בצל, במה אפשר להחליף?
3. כנ"ל אבקת שום…

תודה 🙂

Reply
Danit 12 ביוני 2023 - 12:42

5 stars
היי נטע,
האם ניתן להקפיא את הנאגטס? ?

Reply
נטע ליבנה 2 בספטמבר 2023 - 17:18

מאמינה שכן, אבל באמת שלא ניסיתי

Reply

השאר תגובה