[bws_google_captcha]
גלילת תמרים בריאה

כבר שלושה ימים שהוואטסאפ שלי גועש בהודעות מקבוצת הגן של ליאו. אם חשבתם שאני האמא הטרחנית היחדיה שדואגת שהבן שלה יאכל בריא, אז טעיתם!!

הכל התחיל מרשימה מפורטת וארוכה של מה להכניס למשלוח המנות, שנשלחה מהגננת. אם אתם עוקבים אחרי הסטוריז שלי, אתם כבר יודעים שאני ממש לא חושבת שבמבה, וופל וטרופית צריכים להיות במשלוח מנות לילדים בני שנתיים. עכשיו בגלל שכולם בגן כבר יודעים שאני האמא המעצבנת, החלטתי שבמערכה הזו אני ממש לא משתתפת. פתרתי את הבעיה עם טקסט חוזר וחמוד לגננת, שהסביר שליאו לא יכול לקבל משלוח מנות כזה ושאני אכין לו אחד בבית.גלילת תמרים בריאהגלילת תמרים בריאה

להפתעתי ושמחתי הגדולה, יש עוד אמא שפויה בגן, שהחליטה שהיא למערכה הזו דווקא כן נכנסת וכתבה בקבוצת ההורים שהרשימה שקיבלנו נראת לה מיותרת והיא תשמח אם הילד שלה ושאר הילדים יקבלו משלוח מנות יותר צנוע ובריא של אוזני המן והפתעה בלבד. בהתחלה היה נראה שכל ההורים זורמים ואז התחילו לעלות קולות של הורים שחושבים שילדים שלא מקבלים חטיפים וממתקים הם מסכנים.

גלילת תמרים בריאה

אני כותבת את הפוסט הזה ומתעצבת. מתי נכנס לתוקף הקונצנזיוס המעצבן שאוכל הוא פינוק. למה ילדים אהובים צריכים לקבל חיזוק לכמה אוהבים אותם בצורה של ממתקים וחטיפים? ברור לי שלאוכליש מרכיב ריגשי אצל כולנו, גם אני מכינה לליאו מנות שהוא אוהב ורק מחכה לראות איך הוא מחסל את הצלחת. אבל כאן לא מדובר על אוכל, אפילו לא על עוגה שאמא מכינה לילד. נהיינו מדינה שמפנקת בחטיפים עטירי שומן ונתרן, אנחנו מפתמים את הילדים שלנו בזבל ומרגישים טוב עם עצמינו כי חברות המזון אומרות לנו שזה מה שצריך ונכון לעשות.גלילת תמרים בריאה

אני יודעת שזו מלחמה עקרה, אני לעולם לא אנצח את הקלות וההנאה של הורים שמגישים לילדיהם חטיפים. בינינו אני אפילו יודעת שלא רחוק היום וגם ליאו ידרוש לאכול את הזבל הזה. אבל עד אז המושכות בידיים שלי ואני מתכוות לנצל את זה לטובתי.

ואם הגעתם עד לפה ואתם מסכימים איתי או לא אשמח מאוד שתכתבו לי בתגובות. עד אז אני מזמינה אתכם להכין את גלילות התמרים הבריאות והממכרות בעולם. כאלה שתשמחו שילדיכם יקבלו במשלוח המנות בגן או בבית הספר.

הן סור קלות ומהירות להכנה, נשמרות במקרר לתקופה ארוכה במיוחד וכיפים לנשנש ליד הקפה. גלילות התמרים מושלמות למשלוחי מנות, אבל יכולות גם להיות תחליף מושלם לחטיפי/כדורי אנרגיה בימי חול.

מאחלת לכולנו פורים שמח, טעים ובריא <3

 

גלילת תמרים בריאה

מספר מנות 2 גלילות באורך 35 ס"מ

מצרכים

  • 260 גרם תמרי מעג'ול
  • 100 גרם שקדים טחונים
  • 100 גרם אפרסקים מיובשים
  • 80 גרם חמוציות מיובשות ללא תוספת סוכר
  • 30 גרם זרעי חמניה
  • 2 כפות טחינה גולמית או חמאת בוטנים טבעית ללא תוספת סוכר
  • 2 כפות זרעי צ'יה
  • קוקוס מיובש טחון לקישוט

הוראות הכנה

  1. מגלענים את התמרים.

  2. מכניסים את כל המרכיבים לפוד פרוססור וטוחנים עד שמתקבל מרקם אחיד.

  3. מחלקים את התערובת שמתקבלת לשתי חלקים זהים. מעבירים כל חלק לנייר אפייה ומגלגלים לנקניק באורך ל כ-35 ס"מ.

  4. מגלגלים את הגליל בקוקוס מיובש.

  5. שומרים במקרר ופורסים לפני שמגישים.

הכנתם גלילת תמרים בריאה? תייגו #המטבחשלנטע באינסטוש או שלחו לי תמונה!גלילת תמרים בריאה

בטח יעניין אתכם גם

השאר תגובה