[bws_google_captcha]
סטייק כרוב עם רוטב ירוקים נהדר

מאז שהתחליה הקורונה הבית שלנו מבולגן וכאני אומרת מבולגן דמיינו לכם בית קטנצ'יק עם פעוט שיודע להרכיב פאזלים ואוהב להרכיב חמישה במקביל על השטיח. הפעוט המדובר אגב מאוד אוהב לבשל, לפעמים גם עם עצמו כשאני לא במטבח (אל תספרו לרווחה), והכי הוא אוהב לפתוח ארונות ולהוציא את את כל מה שבפנים, כזו מן ספירת מלאי נחמדה.סטייק כרוב עם רוטב ירוקים נהדר

אתמול אחרי יותר מאבעה חודשים בהם עדי אומר לי כל יום "בואי נסדר את הבית", החלטתי שאני לוחקת יוזמה. האמת היא שההחלטה נפלה כבר ביום חמישי כשקניתי את הספר של שי-לי ליפא "הכל בסדר". שי-לי מדברת כל הזמן על זרימה ואיך סדר וארגון משחררים אותנו, בגלל שאני סופר מתחברת לגישה הפשלתי שרוולים ונכנסתי למטבח או יותר נכון למזווה, שאצלנו במטבח הפיצי אומר מגירה ועוד ארון וחצי.

הוצאתי מצרכים, מיינתי, זרקתי, אחסנתי מחדש ובאמת שאחרי 6 שעות הכל נראה הרבה יותר טוב ואני הרגשתי תחושת הקלה מטורפה. רק שפתאום עדי הרים את הראש מהמחשב ושאל "ממי, אוכלים משהו היום?". מרוב שהייתי עסוקה בלסדר שכחתי לגמרי מהאוכל, זה לא הזמן לקלל אותי אם אתם אף פעם לא שוכחים לאכול 😉סטייק כרוב עם רוטב ירוקים נהדר

אז פתחתי את המקרר וגיליתי כרוב שתמיד יש לי במקרר להכנת סלט מהיר ממש. ליד הכרוב ישב לו גוש טופו וחשבתי שאין לי כוח או זמן להכין משהו מסובך ואני הולכת לצלות את שניהם על המחבת בצ'יק. תקשיבו זה היה שיחוק של החיים!! ארוחת צהריים שלמה בפחות מ-10 דקות עבודה.

כל מה שצריך לעשות זה לפרוס את ראש הכרוב לרצועות בעובי 2 ס"מ להבריש במעט שמן (או הרבה אם אתם מעדיפים) ולצלות על מחבת פסים. תוסיפו לזה את רוטב הירוקים ההיסטרי שאני מכינה בפחות מ-3 דקות ותקבלו מנה סופר מושקעת ומפנקת שכיף לאכול וקל להכין.

5 from 1 vote
הדפס

סטייק כרוב עם רוטב ירוקים נהדר

מצרכים

  • 1 ראש כרוב בינוני
  • 1/4 כוס שמן זית איכותי
  • 1 חופן עגבניות שרי

רוטב הירוקים

  • 1/2 צרור כוסברה שטוף ובלי החלק הקשה
  • 1/2 צרור פיטרוזיליה שטוף ובלי החלק הקשה
  • 2 שיני שום קלופות
  • 2 כפות שמן זית
  • 3-4 כפות מים
  • 1 כפית אבקת צ'ילי טחון יבש

הוראות הכנה

  1. מורידים את שני העלים הראשונים של הכרוב ופורסים לרצועות בעובי של כ-2 ס"מ.

  2. מחממים מחבת פסים על אש גבוה.

  3. מברישים את רצועות הכרוב בשמן זית משני צדדיו.

  4. מניחים את כמה פרוסות כרוב מוברש על המחבת החמה צולים 3-4 דקות עד שהחלק התחתון מתרכך מעט ומזהיב. הופכים וצולים את הצד השני עוד 3-4 דקות ומורידים מהאש.

  5. מוסיפים את עגבניות השרי וצולים עד להזהבה.

מכינים את רוטב הירוקים

  1. מכניסים את כל המרכיבים לבלנדר וטוחנים עד שמתקבל מרקם חלק.

  2. מניחים את הסטייקים על מגש ומפזרים את עגבניות השרי מסביב. יוצקים מעט מהרוטב על כל סטייק ומגישים.

הכנתם סטייק כרוב?
אל תשכחו לתייג #המטבחשלנטע באינסטוש או לשלוח לי תמונה!סטייק כרוב עם רוטב ירוקים נהדר

בטח יעניין אתכם גם

1 comment

נורית ליבנה 26 ביוני 2020 - 19:51

5 stars
סטייק כרוב מעולה וטעים אש מניסיון

Reply

השאר תגובה