[bws_google_captcha]

ביסלי בצל אפוי בתנור

מאת נטע ליבנה
ביסלי בצל אפוי בתנור

בשבוע שעבר העליתי את המתכון לביסלי אפוי בתנור. עוד לפני שהעליתי אותו עפתי על עצמי, כי זה באמת גאוני. מצאתי דרך לחסוך לעצמי ולכם את הגרסה האולטרה מעובדת של ביסלי קנוי. בלי חומרים משמרים, בלי סוכרים, בלי מחזקי טעם, פשוט פסטה אפויה בתנור עם תבלינים. וזה יוצא בדיוק כמו הביסלי הקנוי, רק הרבה יותר בריא!גרסה סופר טעימה ובריאה לחטיף הקלאסי שקונים בסופר. בילי בצל אפוי בתנור שמכינים בפחות מעשר דקות עבודה. אפשרות שפויה לנשנוש בריא לילדים ומבוגרים

עוד לא הספקתי לעלות אותו ועדי כבר התלונן שהביסלי הכי טעים זה ביסלי בצל. אז נכנסתי שוב למטבח והכנתי גירסה חדשה הפעם של ביסלי בצל אפוי בתנור. OMG זה באמת הביסלי הכי טעים בעולם.

ההכנה של הביסלי סופר מהירה, בדיוק כמו במתכון הקודם. כל מה שצריך לעשות זה לבשל פסטה לפי הוראות היצרן, לתבל ולאפות. זהו, אין עוד טריקים, הכי פשוט שיש.

עכשיו כשהעליתי את הסרטון לטיקטוק היו המון תגובות על העניין הבריאותי, שאלות כמו מה בריא בזה ולמה להכין בבית כי זה יוצא הרבה יותר יקר מלקנות מוכן. אז הנה התשובות לפי הסדר.גרסה סופר טעימה ובריאה לחטיף הקלאסי שקונים בסופר. בילי בצל אפוי בתנור שמכינים בפחות מעשר דקות עבודה. אפשרות שפויה לנשנוש בריא לילדים ומבוגרים

דבר ראשון, להכין בבית (לא משנה מה מכינים) זה תמיד יותר בריא מלקנות אוכל מוכן ומעובד בשקית. אם תסתכלו על כמות המרכיבים בביסלי תביני שזה מוצר סופר מעובד ובאמת שאין סיבה לקנות או לאכול אותו. זה לא אומר שצריך להימנע לחלוטין, אבל באמת שעדיף פעם ב… אם בכלל. ואם בכל זאת חשקה נפשכם בביסלי, אבל לא בא לכם להכניס לגוף מזון מעובד. הגרסה האפוייה מצויינת, קראנצ'ית וסופר טעימה וקלה להכנה.

לגבי המחיר, תאמינו לי שבדקתי! להכין בבית (כמו ברוב המקרים) יוצא הרבה יותר זול מלקנות. כל מה שצריך זה חבילת פסטה (שעולה 7 שקלים לחבילה) שמספיקה להכנה של כמות עצומה ותבלינים.

בקיצור סגרתי לכם את הפינה ושללתי כל התנגדות שתעלה בדרך להכנה 😉 עכשיו כל מה שנשאר לכם זה להרתיח סיר מים ולהכין את הביסלי בצל הכי טעים וטוב שאכלתם בחיים.

יאלה רוצו להכין! כמו תמיד, מחכה לשמוע איך יצא לכם בפייסוש או באינסטוש.
רוצים להשאר מעודכנים ולקבל הודעה כל פעם שעולה מתכון חדש? לחצו כאן להרשמה חינמית לבלוג (אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת, אבל למה לכם?)
אם בא לכם לקבל גישה מיידית לסדנה הדיגיטאלית "4 מפתחות לאורח חיים בריא" אתם מוזמנים ללחוץ פה לכניסה מיידית לסדנה

ביסלי בצל אפוי בתנור

מצרכים

  • 1/2 חבילת פסטה בצורת צינורות קצרים 250 גרם
  • 1 כף אבקת בצל
  • 1 כפית פיטרוזליה יבשה
  • 1 כפית מלח
  • 1 כפית שום גבישי
  • ספריי שמן

הוראות הכנה

  1. מבשלים את הפסטה לפי ההוראות על האריזה ומסננים.

  2. מעבירים את הפסטה לתבנית מרופדת בנייר אפייה.

  3. מתיזים ספריי שמן על הפסטה, מוסיפים את התבלינים ומערבבים היטב.

  4. אופים על 180 מעלות עד להזבה, כ-35 דקות. חשוב לערבב את הפסטה תוך כדי אפייה כל עשר דקות.

  5. מצננים ומגישים.

הערות

אפשר לשמור בשקית זיפלוק שבוע וחצי.

2 comments
0

בטח יעניין אתכם גם

2 comments

שושי חכם 18 באוגוסט 2022 - 13:26

היי אפשרי להכין עם פסטה מקמח כוסמין?

Reply
נטע ליבנה 18 באוגוסט 2022 - 20:18

אפשר להשתמש בכל פסטה שאוהבים, חוץ מסקיני פסטה

Reply

השאר תגובה