[bws_google_captcha]

ביסלי ביתי אפוי בתנור

מאת נטע ליבנה
ביסלי ביתי אפוי בתנור

מאז שליאו התחיל גן עירייה, יש לי סיוט מתמשך מ"מסיבת החטיפים" שכל הילדים עושים מיד אחרי הגן. בהתחלה ניסיתי להביא פירות וירקות חתוכים כדי שתהיה גם אלטרנטיבה בריאה, אבל לאט לאט הבנתי שליאו רוצה להיות כמו כולם. ונכון, הוא יודע לשאול אותי לפני שהוא לוקח חטיף או ממתק. ועדיין יש גבול לכמות ה"לא" שאני יכולה להגיד כל אחה"צ וגם לכמה אני רוצה לצאת האמא המעצבנת שכל שאר האמהות בגינה מעקמות עליה את האף.ביסלי ביתי אפוי בתנור

אני עדיין אני ומה שהילד שלי אוכל משנה לי הכי בעולם. אז שברתי את הראש למצוא אלטרנטיבות בריאות שלא יגרמו לליאו להיות הילד הפריקי שאוכל רק חטיף אצות מיובשות (שאני ממש לא אוהבת בגלל כמויות הנתרן/מלח שבו). אז הכנתי צ'יפס תפוחי עץ, צ'יפס פולנטה וכדורי אנרגיה שהפכתי לסוכריות על מקל. ועדיין ליאו רצה חטיף משקית נוצצת כמו כל החברים שלו.

ערב אחד, נשארו לנו שאריות פסטה אחרי הארוחה. הוספתי להן קצת שמן ותבלינים ואפיתי בתנור ו-OMG!! לא האמנתי למה שיצא, חטיף ביסלי אחד לאחד! קראנצ'י, טעים וממכר. אני ועדי חיסלנו אותו בערב וכל מה שנשאר לי זה לבדוק אם הביסלי שלי עובר את המבחן של ליאו והחברים שלו. אז יום אחרי הגשתי את הביסלי בפליי דייט, חברה שלי שמטה את הלסת ולא האמינה שאצלנו יש ביסלי, הבינה תוך שניה וביקשה מתכון מיד.ביסלי ביתי אפוי בתנור

החלטתי שאני לא יכולה לשמור את הסוד הזה רק לעצמי ואני חייבת לפרסם את המתכון לביסלי ביתי אפוי בתנור בבלוג. קבלו אותו במחיאות כפיים, ביסלי גריל קלאסי בגרסה הרבה יותר בריאה ממה שהכרתם עד עכשיו.

ובגלל שאני מכירה את קוראי הבלוג אני מסייגת כבר. זה לא חטיף דל שומן, זה תחליף שנותן פייט של החיים לחטיף המקורי והאולטרה מעובד שלא הייתי ממליצה לאף אחד לאכול בכל מקרה. אני הכנתי את הביסלי מפסטה רגילה הכי פשוטה, אבל אתם יכולים לקחת את זה שלב קדימה ולהכין גם מקמח מלא/עדשים אם אתם אוהבים.

 

יאלה רוצו להכין! כמו תמיד, מחכה לשמוע איך יצא לכ בפייסוש או באינסטוש.
רוצים להשאר מעודכנים ולקבל הודעה כל פעם שעולה מתכון חדש? לחצו כאן להרשמה חינמית לבלוג (אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת, אבל למה לכם?)
אם בא לכם לקבל גישה מיידית לסדנה הדיגיטאלית "4 מפתחות לאורח חיים בריא" אתם מוזמנים ללחוץ פה לכניסה מיידית לסדנה

ביסלי ביתי אפוי בתנור

מצרכים

  • 250 גרם פסטה פוזילי אבל אפשר כל סוג שיש בבית
  • 2 כפות שמן קנולה
  • 2 כפות פפריקה מתוקה
  • 1/2 כפית מלח
  • 1 כף אבקת שום

הוראות הכנה

  1. מבשלים את הפסטה לפי ההוראות שעל האריזה.

  2. מסננים ומעבירים לתבנית אפייה מרופדת בנייר פרגמנט.

  3. מתבלים עם כל התבלינים והשמן ומערבבים היטב, כך שכל הפסטה תעתף בתבלינים ובשמן.

  4. ;אופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות למשך 40 דקות, חשוב לערבב מדי פעם כדי שהאפייה תהייה זהה לכל הפסטה.

  5. מצננים מעט לפני שמגישים.

הערות

הפסטה נשמרת למשך כשבועיים בשקית אטומה או קופסה סגורה היטב על השיש.

ביסלי ביתי אפוי בתנור

בטח יעניין אתכם גם

1 comment

Rebecca 11 בספטמבר 2022 - 12:21

בנוסף זה יכול להיות ללא גלוטן לילד עם צליאק שמקנא כשהאחרים מקבלים ביסלי…..חייבת לנסות. תודה!

Reply

השאר תגובה