[bws_google_captcha]

שייק קוואקר תותים ואוכמניות

מאת נטע ליבנה
שייק קוואקר תותים ואוכמניות

אין קיץ שאני לא מוציאה את הבלנדר וחייה לכמה חודשים על שייקים. אבל השנה החום נהייה כל כך בלתי אפשרי ששייק הפוך לגו טו שלנו אפילו לארוחת בוקר. אני מוסיפה לפירות, חלב וקוואקר וכך הופכת שייק פושטי לארוחת בוקר מלאה. עם המון סיבים תזונתיים, ויטמינים וסידן. אפילו קנינו כוס ייעודית שאפשר לקחת איתנו את השייק לדרך.שייק קוואקר תותים ואוכמניות

כמובן שאת הפירות אני מגוונת ומחליפה כל כמה ימים. לקבלת מרקם סופר קרמי ומרענן, אני תמיד משתמשת בפירות קפואים. ובתכלס זה הופך פירות לזמינים בלי קשר לעונות השנה והרבה פעמים יוצא גם זול יותר מלהשתמש בפירות טריים.

יכול להיות שאתם לא מכירים עדיין שייק קוואקר ואם זה המצב אז חבל. הקוואקר הופך את השייק לעשיר וקרמי יותר, הוא משרה תחושת שובע ממושכת ובכלל הוא מגוון את השייקים הרגילים שאנחנו רגילים לשתות.

כמה דברים לפני שרצים להכין שייק קוואקר:

?השייק מושלם בדיוק כפי שרשום במתכון.אבל, אם בא לכם להחליף את הפירות אתם לגמרי יכולים כל עוד אתם שומרים על היחסים. כלומר כוס של מיקס פירות קפואים לכל מנת שייק.

?חשוב להשתמש בפירות קפואים כדי לקבל מרקם סופר קרמי ועשיר.

? הכמות במתכון היא לכוס שייק קוואקר למבוגר. אם אתם מכינים את השייק לילדים קחו בחשבון שהם ישתו רבע עד חצי כמות. ממליצה לקחת את זה בחשבון, כדי לא לזרוק שייק שהכנתם והפיצים כבר לא מסוגלים לשתות.שייק קוואקר תותים ואוכמניות

רוצו להכין! כמו תמיד, מחכה לשמוע איך יצא לכם בפייסוש או באינסטוש.
רוצים להשאר מעודכנים ולקבל הודעה כל פעם שעולה מתכון חדש? לחצו כאן להרשמה חינמית לבלוג (אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת, אבל למה לכם?)
אם בא לכם לקבל גישה מיידית לסדנה הדיגיטאלית "4 מפתחות לאורח חיים בריא" אתם מוזמנים ללחוץ פה לכניסה מיידית לסדנה

שייק קוואקר תותים ואוכמניות

מספר מנות 1 כוס

מצרכים

  • 1/2 כוס חלב שאוהבים
  • 1/2 כוס שיבולת שועל להכנה מהירה - קוואקר
  • 1/2 כוס אוכמניות קפואות
  • 1/2 כוס תותים קפואים
  • 1/2 כפית תמצית וניל

הוראות הכנה

  1. מכניסים את כל המרכיבים לבלנדר חזק.

  2. טוחנים עד לקבלת מרקם חלק וסמיך, כשתיים שלוש דקות.

  3. מגישים עם קש, אפשר גם בכוס רב פעמית שאפשר לקחת לדרך.

גילוי נאות: פוסט זה ממומן על ידי קוואקר. תודה על התמיכה במותגים שמאפשרים את המשך קיום הבלוג המטבח של נטע ועוזרים לי להביא לכם מתכונים חדשים. כל הדעות המובעות בפוסט הן שלי ואינן תלויות בדבר.

בטח יעניין אתכם גם

השאר תגובה